6/11/09

aPahAL mamAt Ni....

EpISod penGhasILan TsHirt bertULisan iKut Suka HatI (tulis la Apa koRg Nak) smakin menjadi-JaDi..tgk jA La kat kDai-kdaI baju (pasaR MalAm), maCam-mAcam jeniS dijUal...

Saya Sayang Mak Saya la, Saya Sokong Indie la, dan bermacam-mAcam Lagi...

apaKah merekA (keBanyakAnnYa buDak2) ni pAham (bukAn SeTakAt paKai seBab l00K StyLo je, tapi taU apA maknA yAng cubA diteRjemahkan) apA yang diTulis (aDa buDak aku Jumpa Aritu paKai baJu 'Jack Daniel' / arak tu dik oi)...

taPi, LantaK dioRg la, bukan MintaK duIt akU puN diOrg Beli Baju tu....pakai La KoraNg sampai Lunyai...
***tapi yaNg PastI, BradeR bAwaH ni MMg paHam & MenghayAti apa yg DitULis di TSHirtnya....hahahaha

***sEsaPa aDa JumpA oRg JuaL Baju yg MamAt Ni PakaI, TolOng La belIkan Utk Aku saTu (siZe M)....muAHaAha

No comments:

Post a Comment