8/25/09

2 haRi TanPa MaTahAri....


naseb ko pgang kamera din, kalu tak, mmg aku dah tendang masuk lam banjir...muahahahah (gelak jahat)

2 haRi LangKawi huJan tanPA henTi (23 & 24 OgoS)...tapi tgHari 1st Day pOsa dah Start ujan dah PuN...jadi, daH hampir 3 hAri Ujan tnPa heNti + Air laUT yanG pasaNg bEsar, baNjir pun Melanda la BebeRapa kaWasaN di LangKawi...anTara yanG terliBat, Mukm KeDawang (149 oraNg dari 28 FamIli diPindah ke dewan SMK KedawAng), Padang maTsirat, SimpanG kenYum dan JugaK kamPung Aku (uMah mmber aku, UmaH mak CiK aku, umaH Mak sU aku, umah aku???...tak kena, tapi bilik aBanG aKu maSUk gak Skit paSal biLIk UndeRground..hahaha).
BanJir Mmg SekSa. sepanjanG akU idUp, UmaH aKu daH deKat 7 Kali Banjir...keCik2 DuLu syioK la Banjir (bLeh Main Air), dah bsar2 ni kalu banJir, paTah PiNggaNg nak CuCi umaH.


Harap2 hAri Ni (25 OgOs) namPak la enChIk Matahari, bleH La aku pi bazaar RamaDhan Dengan senanG hati....la~la~la~

.....JOM PI BAZAAR RAMADHAN!!!!!

No comments:

Post a Comment