4/20/11

DiNg!!! dInG!! Ding!!!....

WAhHhH.....SudaH lAma tAk MenJenGah Ke bLoG akU yaNg CanGgih gIla Ni..muahahaa....

laMa gaK La, SamPai DaH KawIn La AkU niH...hahahaha...

BuKan XdaK masA NaK MengUpDate, taPi Kalu akU UpdAte hari2 pUn bUkan ada orG naK baCa sangat (...aKU buKan Blogger SejAti yg MamPU menaRik minaT jutaaN OranG Hadir meMbaca entry2 BarU yG aku BuAt...hahaha)....

daH LaMa taK MenuLis, jadI oTak JadiK seBu (idea TarAk..haha)....

Oh!!!...marI Aku CerItakan PerKarA Best LaM iduP Aku, AKU KAWIN...hahaha....buKan SenanG RopanYa kawiN niH...baK katA baPak aKu "KALU SETAKAT SEDIA FIZIKAL, TAPI MENTAL BELUM SEDIA, LUPAKAN PASAL NAK KAWIN"....yUppppp, sayA seTujU dengaN kaMo AyaH...mmG kena kUat MentAL DoL...sTart daRi PeraNcaNgan SamPailah HarI NikaH/KenDuri...DuiT KonFirM kena cUkup..KalU tAkat laM baNk aDa 2-3k, luPakan duLu, SkanG barAng MahaL woOO0...beRas 10kilO pun Dah rm2+.++....maNa denGan BaJu PenGantin La, PelaMin La (kot2 lA...haha), HanTaraN, iTu La, ini La, KomaN2 10k w0O0o0O...jaWabnyA: LoaN BanK la DoL...hahaha...kalU Nak BuaT sIkit pUn, TetaP kenA Habis PaliNg koMan 5k gaK...huhu...AkU HaBis braPa????xpyah La aMik tau, ItU HaL ruMah tanGGa Saya!!!

&, someThing yang aKu xLeh lUpa adaLah biLamana AkU seSat naK ke MasjiD akaD nIkah, SiaP tersalAh p MasjiD laEn...hahaha...SeKali Ngan DrebAr Mr.X n Palie sekAli geLak ramei2 lAm keTa..haha....TaPI AkaD SekAli ja Ye, diUlangI "SEKALI saja ye"....huhu

So, kepAda mmbEr2 Yg belUm "SamPai SeRu" tu (alasAn yaNg aku Penah dUlU..haha), kaHwen laH KamU...keRna paBila kamO bujANG, maKa PelBagai SoalaN dan tohmAhan aKan diBerIkan kePada anDa..hahaha

p/s: kEpadA memBer2 YanG BanYak MeMbaNTu menJAyAkan MaJlIs KaHwin SayA dulu, TERIMA KASIH diUcapKan...SesUngguHnya JaSa kAlian AmaT beSar MakNanya BAgI SayA.

2 comments:

  1. ohhoi..
    bile mau claim hadiah kawen ni?
    turun kl la hanimun..
    aku bg ang hadiah kawen,ang kasik hadiah baby aku hana..
    tahniah le chor dah kawen..

    ReplyDelete
  2. hoho....
    nanti2 kalu ada kesempatan aku p la KL..
    hadiah kawin tarak hal lah...
    tu la, tringin gak aku nak tgk baby ang, comel cam ang ka mat??hahaha

    ReplyDelete