12/14/09

konSeRt SEARCH


Sabtu lalu (12 Dec 09) aku bErPeluang menyaksikan otaI rock maLaya (SEARCH) berakSi di Dewan LIMA....
aKu tau PasaL koNsert tu 2 miNggu seBelum tu, tapi tak KonFirm pasaL xdak seBarang publisiti. Then, aku DapT number fon kak Zana (penganjur), trus Aku tanyA dia pasl Tiket. Siap akU tanYa betuL ka SearcH konFirm nak Dtg...haha...punYa la taK caya...makLum la, LangkAwi ni Mana PenaH meneriMa aRtiS2 OtAi gitu kaLu xdaK eveNt2 BesAr. Dah kak zAna ni maTi2 yakiNkan aku yg search akan dtg, truS akU p Jumpa Dia beli tiket (melayang rm38...Search punya pasaL, tarak Hal). dIa ada baGitau yG ramaI xtau pasal poSter lamBat dicoP majLis PerbanDaran...konserT 12 dec, banner naik petAng 10 Dec....haaissshhh
12 DEC 09

Aku Ingat nak p sorg2 (pasal aku tau Konfirm Jumpa mmber2 aku kat koNsert tu nanti..). taPi my Cameraman (abG zaKi) call ajak p skali. akU on ja ingat p ngan keta dia n just enjoy the show...tgk2 dtG amiK aku NgaN Pajero berPelekAt RTM...hahaha..siap Bwk kamera...ganaih2. Sampai sana, jumpa kak zana n dia baGi pas crew (~~~cehhh....sia2 Aku beLi tiket..haremmmm)...aku tolak tiket tu kat mmber aku...dapat rm20...jadik la.
spanjang KonSert, mmg layan abes....ternyata search maseh layak digelar otai rockers malaya...dah pakai pas crew, bleh la duk btul2 depan stage+depan sound system (giler pekak aku pas tu).
Abes koNsert, peLuang yG xkan Dpat di Mana2, aku+abg zaKi+palee bleh masuK bIliK vIP skaLi ngan SeArch (tima Kaseh Tuan Syed-jasamu dikenang)...then, begambar la kami sampai lebam....hahaha

apa2 pun, mendengarkan 10 (or lebih rasa aku...) lagu yg diNyanyikan search mmg memuaskan hati aku...kalu tiket tu dijual rm200 sekalipun, akan totap ku SambAr.

pheeeewwiittttt......

No comments:

Post a Comment